POLITYKA JAKOŚCI
GALASKÓR Sp. z o.o. jest znanym, posiadającym zaufanie klientów, producentem specjalistycznych rękawic i elementów umundurowania.
Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom naszych klientów doskonalimy, przy pełnym zaangażowaniu kierownictwa i całego personelu, System Zarządzania Jakością zgodny z międzynarodową normą PN-EN ISO 9001:2015 oraz AQAP 2110:2016
Mając na uwadze jak najlepsze zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klientów przyjęliśmy następujące cele, do których konsekwentnie dążymy:
-
Profesjonalizm pracowników firmy dzięki fachowemu przygotowaniu do zawodu
i zapewnieniu stałego doskonalenia kwalifikacji. -
Optymalne wykorzystanie w procesie produkcyjnym materiałów najwyższej jakości, posiadających parametry spełniające oczekiwania najbardziej wymagających klientów i obowiązujących norm.
-
Płynność produkcyjna zapewniona przez terminową realizację zadań i dbałość o jakość na każdym stanowisku pracy.
-
Doskonalenie procesów uwzględniając sugestie klientów i pracowników firmy i spełnianie wymagań wdrożonego systemu zarządzania jakością.
Zarząd GALASKÓR Sp. z o.o. gwarantuje znajomość polityki jakości przez wszystkich pracowników firmy oraz zapewnia zasoby niezbędne do jej realizacji w postaci wykwalifikowanego personelu, a także środków materialnych i finansowych. Dodatkowo Polityka Jakości jest udostępniona stronom zainteresowanym GALASKÓR Sp. z o.o.
Polityka jakości GALASKÓR Sp. z o.o. opiera się na świadomości, że odpowiedzialność za jakość wykonywanych zadań spoczywa na wszystkich pracownikach, co stanowi gwarancję utrzymania pozycji rynkowej firmy.
17.07.2018
Prezes Spółki
Władysław Ząbek