POLITYKA JAKOŚCI

GALASKÓR Sp. z o.o. jest znanym, posiadającym zaufanie klientów, producentem specjalistycznych rękawic i elementów umundurowania.

Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom naszych klientów doskonalimy, przy pełnym zaangażowaniu kierownictwa i całego personelu, System Zarządzania Jakością zgodny z międzynarodową normą PN-EN ISO 9001:2015 oraz AQAP 2110:2016

Mając na uwadze jak najlepsze zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klientów przyjęliśmy następujące cele, do których konsekwentnie dążymy:

  1. Profesjonalizm pracowników firmy dzięki fachowemu przygotowaniu do zawodu
    i zapewnieniu stałego doskonalenia kwalifikacji.

  2. Optymalne wykorzystanie w procesie produkcyjnym materiałów najwyższej jakości, posiadających parametry spełniające oczekiwania najbardziej wymagających klientów i obowiązujących norm.

  3. Płynność produkcyjna zapewniona przez terminową realizację zadań i dbałość o jakość na każdym stanowisku pracy.

  4. Doskonalenie procesów uwzględniając sugestie klientów i pracowników firmy i spełnianie wymagań wdrożonego systemu zarządzania jakością.

Zarząd GALASKÓR Sp. z o.o. gwarantuje znajomość polityki jakości przez wszystkich pracowników firmy oraz zapewnia zasoby niezbędne do jej realizacji w postaci wykwalifikowanego personelu, a także środków materialnych i finansowych. Dodatkowo Polityka Jakości jest udostępniona stronom zainteresowanym GALASKÓR Sp. z o.o.

Polityka jakości GALASKÓR Sp. z o.o. opiera się na świadomości, że odpowiedzialność za jakość wykonywanych zadań spoczywa na wszystkich pracownikach, co stanowi gwarancję utrzymania pozycji rynkowej firmy.

                                         17.07.2018

                                       Prezes Spółki

                                       Władysław Ząbek